poniedziałek, 10 maja 1999
Po wchłonięciu "Tempa" przez "Przegląd Sportowy" i powstaniu "Dziennika Sportowego" (JMG Sport Publishing) część niezadowolonych z obrotu sprawy dziennikarzy "Tempa"...
Rozpoczyna się kampania telewizyjna sera twarogowego topionego HOHO! produkowanego przez Hochland Polska. Produkt ten jest przeznaczony dla dzieci, dlatego też...
Agencja Hager zajmuje się wprowadzaniem na polski rynek nowej kawy Tchibo, sprzedawanej z marką Eduscho pod nazwą "Gala" . Kawa...
Przedstawiciele jednej z największych firm reklamy zewnętrznej w Polsce, Plakandy Int., wciąż analizują projekty badawcze, których celem jest wartościowanie ich...
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Polskich Mediów SA, właściciela Naszej TV, nie przyniosło decyzji o podwyższeniu kapitału i skierowaniu nowej emisji akcji...
Tomasz Jachna, który od pięciu lat kierował krakowskim ośrodkiem regionalnym Telewizji Polskiej złożył w ub. tygodniu rezygnację z zajmowanego stanowiska....
Era jest sponsorem jubileuszowej trasy koncertowej zespołu Perfect, która nosi nazwę Twoja Era Muzyki. W maju w 9 miastach Polski...
Firma Kimberly-Clark dwa lata po przejęciu francuskiego brandu pieluszek Peaudoce, rozpoczęła aktywne działania promocyjne. Bardzo intensywną kampanię reklamową dla Peaudoce...
Brytyjski wydawca IPC Magazines rozpoczął publikowanie na rynku rosyjskim miesięcznika piłkarskiego WorldSoccer. Jest to pierwszy tego typu periodyk ukazujący się...