czwartek, 1 lipca 1999
Po raz trzeci ruszyło "Upalne granie bez cienia mówienia" w Radio Zet, letnia formuła programowa rozgłośni. Do końca wakacji program...
Planowane na czerwiec br. walne zebranie członków Rady Reklamy nie odbyło się. Zarząd RR wyznaczył jego termin na 8 września...
Od 1 lipca Plus GSM wprowadził nowe, niższe taryfy dla swojej usługi Simplus. Niższe ceny dotyczą rozmów wewnątrz sieci Plus...
Sonda SA znalazła już inwestora finansowego. Jest nim Polski Fundusz Przedsiębiorczości, który obejmie 18,2 proc. akcji spółki ze Zduńskiej Woli....
Dziecięca telewizja Fox Kids uruchomiła swoje strony internetowe w Polsce. Jest tam szczegółowy program, prezentacja postaci z kreskówek i inne...
BR Media, dom mediowy biura Reklamy SA, zdobył budżet reklamowy poznańskiej firmy odzieżowej Modena. Kampania mediowa, przewidziana w pismach kobiecych,...
Canal Plus Polska chce podzielić budżet reklamowy. W tej chwili oba produkty firmy: analogową telewizję naziemną i cyfrową telewizję satelitarną...
FT.com to pierwszy web site, który będzie reklamowany w brytyjskiej telewizji. 20- i 10-sekundowe spoty zaczną się pojawiać 5 lipca...
Starcom, dom mediowy Leo Burnett Co., obsługuje 20 mln USD budżetu mediowego firmy Heinz. W trójstopniowym przetargu brały udział ponadto...