czwartek, 9 września 1999
Koncern McDonald's rozpoczął we Francji kampanię prasową, której celem jest zneutralizowanie negatywnego wrażenia, które powstało w tym kraju wskutek protestów...
Niemiecka firma reklamy zewnętrznej Stršer City Marketing z Kolonii (SCM) kupiła 77,5 proc. udziałów w firmie outdoorowej EastPlak Polska. SCM...
Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) przeprowadza kampanię informacyjną dotyczącą wejścia Polski do Unii Europejskiej. Wykonane przez Instytut Spraw Publicznych badania...
10. rocznicę istnienia obchodzi tygodnik "To & Owo" łódzkiego wydawnictwa Midas (większościowe udziały w spółce są polskie, mniejszościowe - niemieckie)....
Wczoraj odbyła się uroczysta premiera polskiej wersji pakietu programów biurowych Microsoft Office 2000. Zastąpi on poprzedni produkt tej serii Microsoft...
RMB International, największa w Europie sieć brokerska reklamy kinowej, odkupiła od grupy Galicja 51 proc. udziałów agencji 35 Cinema Promotions,...
Frankfurcki oddział agencji McCann-Erickson Worldwide zwyciężył w przetargu na obsługę szacowanego na 55 mln USD globalnego budżetu Deutsche Bank. Celem...