czwartek, 21 października 1999
Starcom Worldwide przejęło firmę Media Estrategia, piąty co do wielkości dom mediowy w Hiszpanii, który w ub.r. osiągnął obroty rzędu...
7 stycznia 2000 roku "Teleprogram" stanie się dodatkiem telewizyjnym do "Kuriera Szczecińskiego". Będzie to ósmy partner regionalny; nakład zostanie zwiększony...
Sonda SA wprowadziła na rynek soki Garden w większych, 1,5-litrowych opakowaniach kartonowych. Dodatkowe 0,5 l konsumenci otrzymują w formie bonusu....
Sieć billboardów w formacie 5,04 m x 2,38 m, należących do firmy Prescol, została przejęta przez inną firmę reklamy zewnętrznej...
Firma Hasbro Poland, producent gier i zabawek, we współpracy z agencją reklamową Ellipse przygotowała kampanię PR, która ma na celu...
Spada inflacja kosztu reklamy telewizyjnej -wynika z oferty handlowej Telewizji Polskiej na 2000 r., która zostanie przedstawiona dzisiaj. BR TVP...
"Gazeta Prawna", wydawana przez spółkę Infor Dziennik, w 5. rocznicę powstania przyznała nagrodę specjalną. Dostał ją za całokształ 10-letniej pracy...
Po rozstaniu się z agencją Market Link fundusz emerytalny Pocztylion ogłosił dwa przetargi: na wybór agencji full service i domu...
Specjalizująca się w działaniach marketingu bezpośredniego agencja Rapp Collins Europe będąca częścią Omnicom Group utworzyła nową strukturę o nazwie Customing,...