czwartek, 6 stycznia 2000
Koncern Procter & Gamble powierzył swój wart 150 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów w Chinach strukturze joint-venture o...
Leo Burnett zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla ciasteczek Hit, marki należącej do koncernu Bahlsen. Do przetargu, który...
Era GSM rozpoczęła nową, spektakularną promocję. Trzy modele dwusystemowych aparatów Alcatel oferowane są za 20 zł, co jest rekordowo niską...
W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl (WPTS) dokonano zmian w zarządzie i radzie nadzorczej. Funkcje piastują te same osoby, doszło jedynie...
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy rodzaj nośnika. Będzie to tablica reklamowa o formacie 12...
Najprawdopodobniej od przyszłego poniedziałku RMF FM przestanie nadawać w stolicy w tzw. dolnym zakresie UKF (66 Đ 74 MHz). Oznaczałoby...
Instytut AGB przedstawił najnowsze wyniki dotyczące wydatków reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych. Stacje objęte pomiarem wydatków na reklamę (TVP1, TVP2,...
Koncern Procter & Gamble powierzył swój wart 150 mln USD budżet przeznaczony na zakup mediów w Chinach strukturze joint-venture o...
Leo Burnett zwyciężyła w przetargu na obsługę budżetu reklamowego dla ciasteczek Hit, marki należącej do koncernu Bahlsen. Do przetargu, który...
Era GSM rozpoczęła nową, spektakularną promocję. Trzy modele dwusystemowych aparatów Alcatel oferowane są za 20 zł, co jest rekordowo niską...
W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl (WPTS) dokonano zmian w zarządzie i radzie nadzorczej. Funkcje piastują te same osoby, doszło jedynie...
Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media zamierza wprowadzić do swojej oferty nowy rodzaj nośnika. Będzie to tablica reklamowa o formacie 12...
Najprawdopodobniej od przyszłego poniedziałku RMF FM przestanie nadawać w stolicy w tzw. dolnym zakresie UKF (66 Đ 74 MHz). Oznaczałoby...
Instytut AGB przedstawił najnowsze wyniki dotyczące wydatków reklamowych w polskich stacjach telewizyjnych. Stacje objęte pomiarem wydatków na reklamę (TVP1, TVP2,...
Renault i Nissan zapowiedziały wprowadzenie nowej, wspólnej strategii sprzedaży i marketingu w Europie oraz rozwoju punktów dealerskich na głównych rynkach...
Renault i Nissan zapowiedziały wprowadzenie nowej, wspólnej strategii sprzedaży i marketingu w Europie oraz rozwoju punktów dealerskich na głównych rynkach...