środa, 19 stycznia 2000
Od połowy stycznia, przez 11 tygodni w hipermarketach Hit oraz przez 4 tygodnie w Macro Cash & Carry, będzie trwała...
Nowym dyrektorem marketingu VIPress Poland, wydawcy miesięczników "Playboy" i "Voyage", jest Włodzimierz Mielcarek, który przeszedł z biura reklamy telewizji TVN,...
Tegoroczny budżet reklamowy i promocyjny Reebok Poland wygrała szczecińska agencja Moby Dick Group. Powierzono jej pakiet działań BTL, związanych z...
Lutowy numer miesięcznika "Samo zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) podsumowuje zmiany, jakie od połowy ub.r. dokonywały się w piśmie systematycznie. Najpierw...
W warszawskim oddziale agencji CP DDB doszło do szeregu zmian strukturalnych. Prezes zarządu Paweł Kastory przejął faktycznie funkcję szefa grupy...
Paryski oddział agencji DDB Worldwide w maju ub.r. zwyciężył w przetargu na, szacowany na 20 mln USD, budżet światowego potentata...
W USA opublikowano najnowsze dane dotyczące segmentu telefonii komórkowej. Wśród producentów aparatów zdecydowanie przewodzi fińska Nokia Đ 34,5 proc. udziałów...