poniedziałek, 21 lutego 2000
Poznańska spółka AMS SA, zajmująca się reklamą zewnętrzną, rozpoczęła inwestycje w innym medium - w Internecie. Firma podpisała akt notarialny,...
Najczęściej eksponowaną marką w telewizyjnych relacjach sportowych (np. na planszach stadionowych) w 1999 r. był Lech (Kompania Piwowarska) - według...
Jarosław Ziębiński, dyrektor generalny Leo Burnett Warszawa, będący zarazem prezesem Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce, został zaproszony do udziału w...
Ewa Niezbecka została dyrektorem do spraw wydawniczych w Edipresse Polska. Jak głosi oficjalny komunikat wydawnictwa, jej "doświadczenie i intuicja są...
Dwie brytyjskie grupy ubezpieczeniowe, CGU i Norwich Union, mają wkrótce ogłosić fuzję. Gdyby do niej doszło, spore zmiany nastąpią też...
Po raz drugi z rzędu w ub.r. wydatki reklamowe w Japonii były mniejsze niż w roku poprzednim. W 1999 r....
Warsteiner Brauerei, największy browar niemiecki, powierzył hamburskiemu oddziałowi agencji J. Walter Thompson Co. budżet reklamowy o nieujawnionej wysokości, przeznaczony na...