środa, 26 kwietnia 2000
Promocja obu firm jest adresowana do młodych kobiet. Uczestniczki mogą wygrać wycieczkę do ciepłych krajów i 300 kompletów bielizny Schiesser....
Tygodnik "Naj" (G+J Polska) ma nowy dodatek specjalny Đ od połowy kwietnia do 10 czerwca jest w sprzedaży "Jan Paweł...
Agencja Ogilvy & Mather pozyskała nowego klienta. Jest nim Singular Polska, strategiczny partner IBM, dostawca oprogramowania i kompletnych rozwiązań IT...
Według ostatnich badań SMG/KRC Poland, które dotyczą postrzegania kampanii realizowanych na billboardach, najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej uzyskały reklamy papierosów Marlboro...
W kwietniu towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz po raz 3. rozpoczęło akcję zmierzającą do poprawy bezpieczeństwa na drogach. Specjalny autobus diagnostyczny Allianz...
Od wczoraj abonenci platformy Cyfra Plus mogą słuchać dwóch najpopularniejszych programów Polskiego Radia: PR1 i PR3. Umowę o współpracy podpisano...
Dziś zbierze się jury IV edycji konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała, organizowanego przez redakcję "Media i Marketing Polska". Jury w...
ICA, wiodąca sieć sklepów detalicznych w Skandynawii, powierzyła wart 12 mln USD budżet sztokholmskiej agencji Initiative Universal. Kampania będzie prowadzona...
Koncern PepsiCo. powierzył we Francji budżet swojego brandu Seven-Up paryskiemu oddziałowi agencji Euro RSCG. Do tej pory budżet ten (jego...
W kwartale zakończonym 31 marca zysk koncernu Procter & Gamble osiągnął 753 mln USD, co w porównaniu z analogicznym okresem...