czwartek, 27 kwietnia 2000
Z przeprowadzonych przez Cadbury Wedel badań wynika, że "Picnicowi" brakowało jednorodnego pozycjonowania i stałej komunikacji produktu, stwarzającej podstawy do budowania...
Firma Roleski, trzeci w Polsce, po Winiarach i Bestfoods, producent majonezu, rozpoczyna negocjacje z sieciami handlowymi na terenie Unii Europejskiej,...
Nakładem Wydawnictwa MURATOR ukaże się publikacja pod nazwą "Nowości 2000". Będzie to bezpłatny dodatek o objętości 256 stron, dołączony do...
Światło dzienne ujrzał kolejny raport ilościowy Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej. Zestawienie klasyfikuje nośniki reklamy zewnętrznej w czterech grupach: powierzchnie o formacie...
Zakończył się proces zmiany wystroju firmowego przejmowanych przez koncern Shell stacji Texaco w Polsce. Dzięki przejęciu 16 stacji Texaco, Shell...
Niektóre elementy spotów reklamowych promujących dekodery Polsatu Cyfrowego są niezwykle podobne do reklam Cyfry Plus - uważają przedstawiciele tej platformy...
Linie Lotnicze Grupy Lufthansa ponownie poprawiły swoje wyniki w 1999 r. Liczba pasażerów wzrosła o 8,2 proc. - do 44...