wtorek, 5 września 2000
Indywidualne Ubezpieczenie Inwestycyjne wprowadzone od 4 września br. jest najnowszym produktem TUnŻ N-N. Ubezpieczenie to jest elementem wprowadzania nowego systemu...
Dzisiaj firma Globe Trade Center Galeria oddała do użytku mieszkańcom Warszawy centrum handlowo-rozrywkowe o nazwie Galeria Mokotów. Pod jednym dachem...
Od wczoraj, 5 września, "Dziennik Wieczorny" lokalna gazeta Bydgoszczy i okolic ukazuje się jedynie wraz z "Gazetą Pomorską", czołowym dziennikiem...
Goplana wprowadza na rynek szósty wariant smakowy wafli Princessa - w czekoladzie deserowej przekładany kremem o smaku czekoladowym. Princessa Classic...
5 września br. na konferencji prasowej telewizji Canal+, zaprezentowano jesienną ramówkę tego kanału. Jesień 2000 i początek następnego roku są...
Firma reklamy zewnętrznej Adliner specjalizująca się w organizowaniu kampanii reklamowych na autobusach PKS zdecydowała się na poszerzenie swojej oferty. Nowymi...
Przez trzy miesiące (wrzesień - listopad) trwać będzie kampania radia Tok FM. Przebiegać będzie głównie na billboardach (300 w Warszawie)...
Z okazji wprowadzenia na polski rynek ostatniej nowości Vichy, kremu Nutrilogie do skóry suchej, po raz pierwszy przygotowano kampanię zwiastującą....
Agencja Tuba wybrała przetarg na produkcję filmowego spotu dla najnowszego tytułu Edipresse - "Blask". Ma to być dwutygodnik, poświęcony tematyce...
Jean-Marie Dru, the President International of TBWA Worldwide, goszczący wczoraj w Polsce, zaprzeczył, jakoby jego wizyta miała związek z planowanym...
Nintendo wprowadza nową generację konsoli do gier. Nintendo rywalizuje z Sony i Sega w tym segmencie i wprowadzenie nowej wersji...