środa, 6 września 2000
W pierwszych siedmiu miesiącach br. Nissan Poland sprzedał 5141 aut. Liczba ta informuje o wzroście sprzedaży o 2,11 proc. względem...
W dniu 6 września br. Ford Bank Polska SA we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Allianz Polska SA wprowadził na rynek...
Jacek Fronczak przestał pełnić funkcję redaktora naczelnego tygodnika "Halo!" (Gruner+Jahr) oraz magazynu "Biografie" (również G+J). Jego obowiązki miała przejąć Urszula...
Pod koniec września Philips startuje z nową kampanią prasową, promującą linię telewizorów Design. Kampania, autorstwa agencji Euro RSCG, zakończy się...
1 października br. rozpoczyna się druga już trzymiesięczna edycja ogólnopolskiej kampanii charytatywnej "Podaruj dzieciom słońce". Jej celem będzie zebranie środków...
EMPiK Technologies SA to firma spółka EMPiK Centrum Investments SA, jedynego obecnie właściciela EMPiK Sp. z o.o., oferująca najnowsze rozwiązania...
Poland.com SA wprowadził do swojej oferty reklamy typu SKY SCRAPER - wielofunkcyjne reklamy internetowe. SKY SCRAPER jest ponad dwukrotnie większy...
Zarząd Stowarzyszenia Agencji reklamowych w Polsce , w ślad za publicznie ogłoszonym apelem o przestrzegania reguł czystej gry rynkowej, w...
Firma Atlas, producent artykułów chemii budowlanej, zdecydowanie odrzuca zarzuty swojego konkurenta, niemieckiej firmy Henkel Bautechnik, jakoby jej reklamy naruszały normy...
Agencja Tuba wygrala przetarg na produkcje filmowego spotu dla najnowszego tytulu Edipresse Polska - "Blask". Ma to być magazyn kobiecy...
Komisja Europejska zaakceptowala przejecie agencji Young & Rubicam przez WPP Group. Dokumenty zostały podpisane 25 sierpnia. W oficjalnym komentarzu komisji...