czwartek, 21 września 2000
Ministerstwo Edukacji Narodowej zaakceptowało program zalecany do użytku szkolnego "Matematyka - Wirtualna Szkoła". Został on opracowany przez krakowską firmę internetową...
Od paru dni jest już na rynku "Elle Decoration", nowy dwumiesięcznik wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska (wydaje też "Elle", "Samo Zdrowie"...
Komisja Etyki Reklamy, działająca w ramach Rady Reklamy, odrzuciła wniosek firmy Henkel Bautechnik, w którym ta zarzuciła swojemu konkurentowi, spółce...
Rafał Korsak, dyrektor generalny Impact Media, domu mediowego należącego do agencji tj partner, zrezygnował ze stanowiska. Jego funkcję przejął Andrzej...
Agencja Ogilvy & Mather przygotowała kampanię reklamową dla miesięcznika "Poradnik Domowy" - jednego z kluczowych tytułów wydawnictwa Prószyński i S-ka....
Pierwszym z nich jest holenderska firma Chello, oferująca szybki dostęp do Internetu za pośrednictwem telewizji kablowej. Początkowo usługi public relations...
AS Young Media, firma należąca do Axel Springer Verlag, wprowadziła na rynek nowy tytuł dla młodzieży pt. "YAM". Początkowy nakład...
Znany aktor Sean Connery, który przez wiele lat jako James Bond popijał martini - zamieszane, niewstrząśnięte - będzie promował w...