środa, 8 listopada 2000
Business Press, wydawca miesięcznika "Businessman Magazine", uruchomił tematyczne serwisy informacyjne w nowym kształcie: biznes-wiadomości, finanse, e-business, praca, biuro oraz podróż....
Na terenie Gminy Warszawa-Wilanów, u zbiegu ulic Augustówka i Wiertnicza, wmurowano kamień węgielny pod budowę budynku Media Business Centre (MBC)....
W celu umocnienia pozycji na rynku Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła w październiku sprzedaż dwóch nowych smaków soków w kategorii "Naszych...
Dom mediowy Media Concept przygotował na koniec br. dwie produktowe kampanie dla Glaxo Wellcome. Reklama Capivitu i Capivitu E zacznie...
Prezes Market Link, Marek Trojak, nie potwierdził informacji uzyskanych od Katarzyny Gawrychowskiej, dyrektora obsługi klienta Market Link, że agencja kończy...
Maria Śmiałkowska i Rafał Korsak objęli stanowiska menedżerskie w kierownictwie działu marketingu PTK Centertel. Śmiałkowska pełni obecnie funkcję z-cy dyrektora...
Andreas Tilk, oficjalnie do końca czerwca 2001 roku prezes G+J Polska, przejdzie do wydawnictwa Axel Springer. Obejmie w nim stanowisko...
Pets.com, który w zeszłym roku eksplodował w Internecie wyjątkową kampanią reklamową agencji TBWA/Chiat/Day z San Francisco, ogłosił bankructwo. Detalista przeznaczył...
Burger King oficjalnie zakończyl współpracę z Lowe Lintas & Partners Worldwide w USA, usuwając te agencję z finałowej listy uczestników...
Trzej najwięksi światowi detaliści amerykański Wal-Mart, francuski Carrefour i niemieckie Metro planują rozszerzenie swojej działalności na terenie Chin. Wal-Mart i...
Finansowo-biznesowa stacja telewizyjna CNBC-e, bedąca spółką Dow Jones & Co. oraz General Electric Co., stworzyła pierwszą lokalną wersję programu w...
Francuski gigant reklamy zewnętrznej JC Decaux podpisał umowę o partnerstwie z Portem Lotniczym we Frankfurcie, trzecim najwiekszym lotniskiem w Europie....
Agencja Publicis Italia z Mediolanu wygrała przetarg na europejski budżet Dainese, włoskiego projektanta odzieży sportowej słynącego z wyczynowych ubrań z...
Prawie jeden z pięciu kanadyjskich użytkowników Internetu wyraził chęć robienia tegorocznych świątecznych zakupów w sieci. Szacuje się więc, że wydatki...