czwartek, 16 listopada 2000
Internet Idea wprowadza modyfikacje w swoim portalu YoYo.pl, dotyczące nawigacji, zawartości stron oraz ich formy graficznej. Zmieniony zostaje też układ...
Jak się dowiedzieliśmy, Canal+ skierował do KRRiTV list, w którym stacja ta wyraziła zainteresowanie zrezygnowaniem z 10 częstotliwości naziemnych. "Z...
Agora SA i ComputerLand podpisały akt notarialny zawiązujący spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością - Centrum Handlu Internetowego. Przedmiotem działalności nowej spółki...
The Media Edge zajmie się zakupem mediów dla kampanii reklamowych Chanel w przyszłym roku. Wiadomo, że działania promocyjne wystartują na...
Koreański koncern motoryzacyjny Hyundai Motor Polska rozpoczął współpracę z agencją reklamową DougFaberFamily (DFF), która zajmie się obsługą jego budżetu kreatywnego....
"Futura" - taki tytuł ma nowy, skierowany przede wszystkim do mężczyzn, magazyn wydawnictwa G+J Polska. Po raz pierwszy ukaże się...
Renault rozpoczął na rynku włoskim nową kampanię, której celem jest umocnienie pozycji wobec Fiata, włoskiego giganta samochodowego. Kampania, przygotowana specjalnie...
Francuska Havas Advertising, czwarta na świecie grupa reklamowa, opublikowała swoje wyniki finansowe za okres pierwszych 9 miesięcy roku 2000. Skonsolidowane...
Credit Suisse, światowy bank inwestycyjny wyłonił finalistę przetargu na europejski budżet na marketing bezpośredni, którego wysokość wynosi 14 mln USD....
Francuskie Ministerstwo Finansów wybrało Publicis Groupe w przetargu na krajową kampanię zapowiadającą wprowadzenie euro. Jak twierdzą przedstawiciele rządu, Publicis wygrała...