środa, 24 stycznia 2001
TP Internet otrzymało Grand Prix KomputerExpo 2001 w kategorii "Nowe technologie" za projekt wielomedialnego biura obsługi klienta online Cont@ct Center....
Debiut "Marie Claire" został przesunięty. Pomimo zapowiedzi magazyn nie ukaże się w połowie lutego. Powody definiowane są ogólnie jako "formalnoprawne"....
Kraft Foods rozszerzył asortyment kaw Jacobs, wprowadzając na rynek linię łagodnych kaw o nazwie Jacobs Milea. Wśród nowości znalazły się...
Za kilkanaście dni ruszy kampania reklamowa agencji Hager Polska przygotowana dla Raiffeisen Bank Polska. Kampania będzie promowała nowy produkt banku...
Chemiskór SA (nowa nazwa to 4Media) dokupił udziały w Domu Wydawniczym "Wolne Słowo", wydawcy dziennika "Życie". W tej chwili ma...
Firma Schulstad SPC po raz pierwszy zatrudniła do współpracy polską agencję - Testardo, której powierzono fullserwisową obsługę włącznie z mediami....
Nielsen Media Research z Kanady wprowadził na rynek usługę zwaną SpotWatch. Pozwala ona reklamodawcomĘna obserwowanie reklam swoich konkurentów i łączenie...
Strona internetowa Coca-Coli w Turcji promowana jest w mediach tradycyjnych. Koncern jest jednym z nielicznych producentów działających na rynku tureckim,...
Holenderski gigant wydawniczy VNU poinformował, że zamierza zatrudnić firmy zajmujące się inwestycjami bankowymi: Merrill Lynch & Co., Deutsche Bank AG...
Francusko-kanadyjski gigant Vivendi Universal zdecydował, że przekaże swoim pracownikom na całym świecie 260 tys. pecetów. Pierwszy etap programu rozpocznie się...
Brytyjski właściciel kawiarni internetowych easyEverything wkroczył na rynek francuski, otwierając imponujące centrum internetowe w Paryżu. Paryska kawiarnia zlokalizowana niemalże w...
Colonel Sanders, rubaszny bohater reklam KFC, występuje w tradycyjnym chińskim stroju w nowej kampanii amerykańskiej sieci przygotowanej na chińskie Święto...