wtorek, 6 lutego 2001
W tekście "Telewizyjny budżet Henkla..." w Dziennym Serwisie MiMP pominęliśmy dom mediowy Media Group, który obsługuje większą część (ok. 65...
Wedel zmienił opakowania tabliczek swoich 100-g czekolad. Wyjątkiem będą czekolady Mleczna dla Dzieci i Jedyna, których opakowania pozostaną niezmienione. Produkty...
Pod koniec lutego telewizja Cartoon Network i Hewlett-Packard rozpoczną międzyszkolny konkurs plastyczny "Akcja Animacja", którego celem jest stworzenie nowego bohatera...
Regionalne Rozgłośnie Radiowe, spółka zależna od Chemiskóru, czyli przyszłych 4 Media, zakupiły 26,88 proc. udziałów w spółce Agencja Reklamowa EKS...
Małgorzata Czechmeszyńska-Skowron, dyrektor public relations wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (m.in. "National Geographic", "Halo!", "Focus"), nie skomentowała informacji, że redaktor...
Większa część budżetu Henkla obsługiwanego przez Optimum Media Direction (OMD) trafi w br. do TVP SA. Biuro Reklamy TVP po...
Z nieoficjalnych informacji wynika, że Centertel PTK Sp. z o.o. wykorzysta jako pierwsza firma popularność naszego skoczka narciarskiego Adama Małysza...
General Mills i Pillsbury planują sprzedaż marki Robin Hood należącej do General Mills oraz linii produktów International Multifoods Corp. należącej...
Jaguar Cars należący do Ford Motors Co. prawdopodobnie przekaże swój globalny budżet, którego wartość wynosi 125 mln dol., agencji Young...
Niemiecki producent obuwia i odzieży sportowej Adidas wkroczył na kolejne rynki ze swoją nową kampanią "Makes you better". Kampania została...
Włoski producent samochodów Fiat Auto zdecydował się przekazać swój budżet mediowy marek Fiat, Alfa Romeo i Lancia agencji Starcom MediaVest...
Niemiecki gigant mediowy Bertelsmann przejął kontrolę w grupie medialnej RTL Group, stając się właścicielem 67 proc. udziałów poprzez zamianę udziałów...
Francuscy klienci internetowego giganta AOL pozywają firmę do sądu z żądaniami rekompensaty za niewywiązanie się z umowy. Według nich firma...