środa, 14 lutego 2001
Sebastian Wojciechowski, dyrektor generalny CR Media, zdementował informację podaną przez Anetę Winarską, specjalistę ds. marketingu w AmerBanku SA, na temat...
W uzupełnieniu wczorajszej informacji na temat ponownego otwarcia salonu sprzedaży firmy Philips w Warszawie informujemy, że właścicielem ekranu reklamowego (zlokalizowanego...
Jarosław Kiszka objął stanowisko dyrektora sprzedaży w cyfrowej drukarni wielkoformatowej Opinion z Gliwic. Jest to efekt zmian w strukturach firmy,...
Co trzeci Polak - dokładnie 34,7 proc. - wie, że na kasku Adama Małysza widnieje logo producenta napojów energetycznych Red...
Polska Prasa Lokalna SA (PPL SA), spółka wchodząca w skład grupy medialnej 4Media SA (dawny Chemiskór), podpisała przedwczoraj umowę zakupu...
Magazyn "Auto-Moto" wraca na rynek od 1 marca br. Tytuł był zawieszony od roku. Od syndyka masy upadłościowej kupiła go...
Według niepotwierdzonych informacji sieciowa agencja public relations Burson-Marsteller (BM) zamierza zamknąć swój oddział w naszym kraju. Przedstawiciele agencji odmawiają komentarza...
Initiative Media wygrało wart 6 mln dol. niemiecki budżet mediowy koncernu Warner Bros. na działania związane głównie z parkiem tematycznym...
R. Kerry Clark będzie zarządzał rozwojem rynku globalnego i operacji biznesowych w Procter & Gamble. Dodatkowo będzie on odpowiedzialny za...
W tym roku PepsiCo. wypuści na rynek dietetyczną wersję swojego nowego gazowanego napoju cytrynowo-limonkowego Sierra Mist. Nie wiadomo, czy napój...
Kylie Minogue zareklamuje Pepsi w 45-s spocie przygotowanym przez agencję Clemenger BBDO. Reklamy z piosenkarką będzie można zobaczyć w 50...