czwartek, 22 lutego 2001
Agencja Bimer Mazurczak zajmować się będzie kampanią reklamową marcowego wydania magazynu "National Geographic". Wydawca tytułu - G+J RBA - wybrał...
Toyota Motor Poland rozpocznie w marcu br. nową kampanię reklamową samochodu Toyota Avensis z silnikiem VVt-i. Przygotowała ją agencja Saatchi...
Ruszyły prace nad polskimi serwisami www dla marek Panasonic i Technics. Ich projektant i wykonawca -Webservice Internet Đ zapowiada sieciową...
Agencja reklamowa Don't wygrała przetarg na budżet kreatywny kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny...
UPC zmienia strategię dystrybucji telewizyjnego kanału sportowego Wizja Sport, który od 24 marca br. będzie udostępniony bez kodu wszystkim abonentom...
Oliver Voigt, dotychczas znany w Polsce jako prezes grupy wydawniczej Marquard Media (do 1999 r.), został nowym prezesem wydawnictwa G+J...
Koncerny Coca-Cola i Procter & Gamble (P&G) utworzyły spółkę typu joint venture, która zajmować się będzie produkcją i ogólnoświatową dystrybucją...
Pomimo spadku czytelnictwa prasy we Włoszech Poligrafici Editoriale, wydawca wiodących tytułów regionalnych we Włoszech, spodziewa się, że jego zyski potroją...
Browar Scottish Courage przekazał budżet reklamowy piwa Beck's, którego wysokość wynosi 14 mln dol., agencji M&C Saatchi z Londynu. W...
Bee Line, druga co do wielkości rosyjska firma zajmująca się telefonią komórkową, rozpoczęła przetarg na budżet reklamowy, którego wysokość szacowana...
WPP Group, po przejęciu agencji reklamowej Young & Rubicam jedna z nawiększych sieci reklamowych na świecie, ujawniła, że jej zysk...