środa, 28 lutego 2001
Teekanne Polska powiększa portfolio swoich produktów o nową herbatę Teekanne Classic Lemon. W najbliższym czasie (informacje na temat czasu trwania...
Wiesław Rudolf jest od dzisiaj redaktorem naczelnym miesięcznika "Ładny Dom" wydawnictwa Prószyński i S-ka. Ostatnio był naczelnym miesięcznika "Murator" wydawnictwa...
Katarzyna Niewiada została nowym dyrektorem marketingu w fińskim koncernie FMCG Raisio Polska Foods. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Kwilosz, która...
Firma public relations GCI wchodząca w skład grupy Grey Warszawa traci dotychczasowych zleceniodawców. Z firmą rozstali się ostatnio dwaj klienci:...
The European Association of Communications Agencies (EACA) zdecydowała, że gospodarzem tegorocznej europejskiej edycji konkursu efektywności reklamy Effie - Euro Effie-...
Carlo Gilardi, CEO we włoskim Benettonie, opuści firmę i rozpocznie pracę w jednym z banków inwestycyjnych. Odejście Carla Gilardiego wiązane...
Po długich poszukiwaniach WPP Group wyznaczyło na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej byłego amerykańskiego ambasadora w Wielkiej Bytanii i Irlandii Philipa...
Dom mediowy MediaCom został uhonorowany nagrodą Advertising/Marketing Effectiveness Award (AME) za mediową strategię przygotowaną dla brytyjskiego oddziału Audi na The...
Francuski producent towarów luksusowych Bernard Arnault wszedł na rynek internetowy z nową usługą - bankowością online. Nowy bank online jest...
Postbank, spółka zależna Deutsche Post, przekazał swój budżet reklamowy, którego wartość wynosi 30 mln dol., agencji BBDO Worldwide z Dźsseldorfu....