środa, 7 marca 2001
Niestety, do informacji w DS "MiMP" z 8 marca br. poświęconej agencji reklamowej Euro RSCG wkradł się drobny błąd. Podane...
Pod hasłem: "Śpij spokojnie, jedz bezpiecznie" rozpoczęto promocję najnowszej publikacji wydawnictwa Pascal, przewodnika po hotelach i restauracjach w Polsce, pt....
Edyta Kresińska objęła stanowisko new business managera w agencji reklamowej Biuro Reklamy SA. Funkcję tę pełni od 5 marca br....
Wielkość sprzedaży Tchibo Warszawa, producenta kawy Tchibo i Gala, wyniosła 500 mln zł w 2000 r. Według badań przeprowadzonych na...
Tygodnik telewizyjny "To & Owo" kupiło Wydawnictwo H. Bauer. Poprzednim wydawcą tytułu była spółka Midas z Łodzi. Wydawnictwo H. Bauer...
Dwa tygodnie ma stacja telewizyjna Canal Plus na odwołanie się od decyzji przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Juliusza Brauna...
Z nieoficjalnych informacji wynika, że koncern FMGC Unilever rozważa zakończenie współpracy z agencją reklamową Lowe Lintas GGK w zakresie obsługi...
Grupa wydawnicza Marquarda nie będzie wydawcą polskiej "Marie Claire". W zamian zaproponuje polskim czytelniczkom magazyn "Madame Figaro". Tytuł ten był...
Agencja reklamowa Euro RSCG planuje w najbliższym czasie przejęcie innej firmy z branży reklamowej. John Domas, dyrektor generalny agencji reklamowej...
Jedną z kolejnych zmian spowodowanych niedawną fuzją jest decyzja AOL Time Warner o wcieleniu sieci WB do Turner Broadcasting System....
MobilCom, niemiecki dostawca usług telekomunikacyjnych, przekazał swój budżet reklamowy, którego wysokości wynosi 25 mln dol. agencji Rampen & Partner z...
Wella, niemiecki producent kosmetyków do włosów, przekazała swój globalny budżet reklamowy w ręce agencji Select Communications. Wysokość budżetu wynosi 100...
Francusko-kanadyjski gigant medialny Vivendi Universal finalizuje sprzedaż swojego udziału wiekszościowego w AOL France, co pozwoli mu na wejście na rynek...