czwartek, 15 marca 2001
Leo Burnett Technology Group, dział należącej do Bcom3 agencji Leo Burnett USA, zredukował 15 miejsc pracy w swoich biurach w...
Wydawca "Media i Marketing Polska" informuje, że wbrew temu, co twierdzą organizatorzy konkursu Boomerang Free Cards na stronach internetowych www.boomerang.pl,...
W nawiązaniu do przyjęcia przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych w Polsce dokumentu pt. "Podstawowe zasady prowadzenia przetargów" otrzymaliśmy list od dyrektora...
Agencja Multi-Event Communications wygrała przetarg na obsługę w zakresie działań public relations dla czterech marek opon (Kormoran, BFGoodrich, Kleber, Michelin)...
Marcin Mastalerz został redaktorem naczelnym "Metropolu", bezpłatnej gazety warszawskiej. Mastalerz ostatnio (od lipca 1998 r. do teraz) pracował w redakcji...
Joanna Śledzińska pełniąca do tej pory funkcję senior brand managera odpowiedzialnego w firmie Leaf Poland za markę sezamek AHA! obejmie...
TV Puls, czyli oficjalnie nowa oferta programowa TV Niepokalanów, pojawi się na antenie w niedzielę 18 marca br. o godz....
Infor, jeden z udziałowców Radia Tok FM, oświadczył, że zamierza sprzedać swoje udziały (ok. 5 proc.) w tej stacji. Warunkiem...
Włoski Benetton prowadzi rozmowy na temat wejścia na rynek irański. Prezes grupy Luciano Benetton rozmawiał w Teheranie z przedstawicielami handlowymi...
Już po raz drugi w tym miesiącu francuska firma reklamy zewnętrznej Poster & Advertising Administration (AAP), która ma wyłączność na...
Pisma "New Yorker" i "Esquire" zdobyły najwięcej nominacji do amerykańskiej nagrody National Magazine Awards. Wśród nominowanych niespodziewanie znalazły się "The...
Leo Burnett Worldwide przejął udział większościowy łotewskiej agencji Metro & Leo Burnett. Obecnie agencja będzie nosić nazwę Metro Leo Burnett,...
Spekulacje na temat przejęcia True North Communications prowadzi nawet dziennik "Financial Times", który nie ujawniając źródeł, podał, że Havas przygotował...