wtorek, 27 marca 2001
Firma BIC Polska wprowadza na nasz rynek golarkę jednoczęściową BIC Softwin, która różni się od wcześniejszych modeli tym, że posiada...
Ponad połowa polskich konsumentów ma do reklamy stosunek negatywny, w tym aż 23 proc deklaruje, że reklamy zdecydowanie nie lubi....
Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br....
Volkswagen Bank Polska SA, którego akcje należą w 100 proc. do Volkswagen Bank GmbH w Niemczech, rozpocznie działalność w zakresie...
Credit Suisse First Boston działający w imieniu koncernu medialnego Agora SA wezwał do sprzedaży akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA....
Polski Dom Wydawniczy, wydawca m.in. "Pani", "Urody", "Kobiety i Życia", ma nowego dyrektora reklamy. Została nim Maria Górecka-Warchoł. Odpowiada za...
Należąca do Procter & Gamble Co. marka dezodorantu Old Spice stała się oficjalnym sponsorem rosyjskiej drużyny piłkarskiej Spartak Moskwa. Zawodnicy...
Wydatki na reklamę McDonald's Corp. wyniosły w 2000 r. 595,3 mln dol., czyli o 14 proc. więcej niż w roku...
Motorola zredukowała wysokość swojego globalnego budżetu reklamowego aż o 70 proc., czyli o 250 mln dol. Motorola jest pierwszym z...
Francuski gigant mediowy Vivendi-Universal sfinalizował rozstanie z AOL France, likwidując tym samym przeszkodę stojącą na drodze do wprowadzenia na rynek...