środa, 28 marca 2001
Team kreatywny z agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w składzie Martin Winther i Robert Wasilczuk będzie reprezentować Polskę na konkursie...
Prowincja Braci Mniejszych Konwentualnych, właściciel koncesji dla Telewizji Niepokalanów, zamierza skierować do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) wniosek o...
PTK Centertel, operator sieci telefonii komórkowej Idea, został partnerem telewizji Polsat w ramach współpracy przy programie "Dwa światy". Podobnie jak...
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) przeprowadza i planuje przeprowadzenie promocji trzech swoich tytułów, tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek/Polska" i "Mój...
Tequila Poland, wchodząca w skład TBWA Group Poland, specjalizująca się w działaniach marketingu bezpośredniego, ma nowego dyrektora generalnego. Dotychczasowego szefa...
Firma Tchibo Warszawa modyfikuje dotychczasową ofertę kaw palonych i rozpuszczalnych Tchibo i przygotowuje kampanię reklamową. Budżet przeprowadzenia całości programu, jak...
Producent szampanów Pommery ujawnił poważne przesunięcia budżetu reklamowego i mediowego. Budżet reklamowy Pommery, obsługiwany dotychczas przez DDB Worldwide z Paryża,...
Coca-Cola Co. w Kanadzie zdecydowała, że obsługą budżetu reklamowego marki Coke Classic zajmie się agencja MacLaren McCann z Toronto. Budżet...
W CNBC, która jest wiodącym, globalnym nadawcą wiadomości biznesowych, stanowisko wiceprezesa i dyrektora sprzedaży oraz marketingu w Londynie objął Mark...
Włoski koncern internetowy Tiscali nie rezygnuje ze swojej strategii przejęć, czego dowodem są kolejne transakcje zakupu w Niemczech i w...
Niemiecki producent samochodów Volkswagen zdecydował, że budżet na zakup i planowanie mediów będzie obsługiwać w Hiszpanii dom mediowy Initiative Media....