poniedziałek, 2 kwietnia 2001
Dom mediowy Initiative Media wystąpił z inicjatywą powołania Klubu Ekspertów, do którego należeć mają pracownicy domów mediowych oraz dziennikarze branżowi....
Projekt "Pepsi Faza" zadebiutuje na antenie muzycznej stacji telewizyjnej Viva Polska. Godzinny program pojawi się po raz pierwszy 14 kwietnia...
Winiary rozpoczynają telewizyjną kampanię reklamową produktów Danie w 5 minut, w której bierze udział Adam Małysz. Bohater spotów będzie promował...
Studio DN, jedna z najstarszych w Polsce firm specjalizujących się w projektowaniu opakowań, ogłosiło plany połączenia kapitałowego z niemiecką firmą...
Senat RP nie przyjął poprawek liberalizujących zapisy ustawy "alkoholowej". Zdecydował, że reklama piwa w telewizji, radiu, kinie i teatrze będzie...
Centralny Dom Maklerski Pekao SA, działający w imieniu Ministerstwa Finansów, zakończył procedurę przyjmowania ofert dotyczących obsługi medialnej kampanii reklamowej obligacji...
Coca-Cola Services Poland Ltd. podjęła ostateczną decyzję w sprawie przeniesienia całości obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Coke Classic z agencji Publicis...
Kolejna generacja konsoli Game Boy zostanie wprowadzona na rynek europejski pod koniec czerwca br. Kampanią reklamową nowego produktu koncernu Nintendo...
Szwedzki rząd zaaprobował nowy program dystrybucji brandu Absolut Vodka przygotowany przez właściciela marki państwową firmę Vin & Spirit. Aprobata rządowa...
Norweski parlament przegłosował prawo usuwające ograniczenia dotyczące produkcji wyrobów spirytusowych. Rząd zdecydował się zrezygnować z dotychczasowego monopolu na produkcję wyrobów...
Browar Sun-Interbrew po trzech latach sprzedaży wyłącznie lokalnych, rosyjskich brandów wchodzi na rynek z międzynarodową marką Stellą Artois. Agencją zajmującą...
Koncern Philip Morris zdecydował się na zaskakującą transformację bohatera najnowszych reklam papierosów Marlboro. Nowa kampania, która zadebiutuje w 4 tys....