poniedziałek, 23 kwietnia 2001
Agencja reklamowa Don't jest odpowiedzialna za kreację w kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem, która startuje 1 maja br. Planowaniem i...
Wydawnictwo Marquard Media (wspólna nazwa dla Hearst-Marquard Publishing i JMG Magazine Publishing Company) zmieniło struktury swej części handlowej. Zostały wyodrębnione...
Agencja reklamowa AMC Studio 4 Sp. z o.o. wygrała przetarg na organizację kampanii reklamowej dla AmerBanku SA. W przetargu brało...
Start nowej kampanii Coca-Coli, zrealizowanej według polskiej kreacji pod hasłem "Chce się żyć", przypadł na 23 kwietnia br. O godzinie...
Koncerny tytoniowe Japan Tobacco International oraz Philip Morris International połączyły swoje siły w realizacji kampanii antynikotynowej, skierowanej do młodych ludzi....
Procter & Gamble Co. planuje restrukturyzację planowania mediów. Dotychczas planowanie mediów oparte było na poszczególnych brandach, obecnie rozpatrywana jest możliwość...
Ku zaskoczeniu branży reklamowej w Niemczech Volkswagen zdecydował, że obsługą jego luksusowej marki D1, porównywanej do Mercedesa klasy S, zajmie...
Samsung Electronics wszedł na rynek ze swoją globalną kampanią stworzoną przez FCB Worldwide z Nowego Jorku. Wysokość budżetu wynosi 400...