środa, 25 kwietnia 2001
Broker reklamy kinowej firma Best Marketing & Promotion Agency rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na zasadach wyłączności w Multikinie w Krakowie....
Tygodnik "Halo!" (G+J Polska) zdecydował się na duże przedsięwzięcie organizacyjne. Wydał swój 18-stronicowy numer specjalny w ciągu dwóch godzin, to...
Agencja Feedback/Hill and Knowlton będzie odpowiedzialna za kampanię public relations leku OTC Ben-Gay sprzedawanego przez Pfizer Polska. Kampania rozpocznie się...
Sprzedaż wprowadzonego właśnie na rynek magazynu "Madame Figaro" została wsparta multimedialną kampanią reklamową. Jego wydawca - Hearst-Marquard Publishing - wykorzystuje...
Krzysztof Jakubiak zostanie nowym external affairs managerem w koncernie Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services). Stanowisko to obejmie po Marcinu Barczu, który...
Rada nadzorcza browaru Brok SA desygnowała na stanowisko prezesa zarządu Malte Schwiena. Do tej pory Schwien pracował jako prezes polskiego...
Francuski potentat reklamy zewnętrznej koncern JCDecaux przejmuje Maximedia, czwartą pod względem wielkości fińską firmę tego medium. Nie zostały jeszcze ujawnione...
Specjalna komisja odpowiedzialna za wprowadzanie ustaw dotyczących reformy austriackich mediów nakazała publicznemu nadawcy ORF używać tylko "czystych" form reklamy. Na...
Compaq Computer Corp. zanotował 74-proc. spadek przychodów netto w pierwszym kwartale br. Zysk netto wyniósł w tym okresie 78 mln...
Według Forrester Research europejskie wydatki na reklamę w sieci wzrosną do 5,4 mld dol. i będą stanowiły 5 proc. wszystkich...