poniedziałek, 7 maja 2001
W informacji prasowej pt. "Kayah reklamuje włoskie buty", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MiMP", wkradł się błąd. Piosenkarka...
W czerwcu br. w kinach i w Internecie odbędzie się kampania reklamowa nowego telefonu Nokia 3330. Adaptację kampanii globalnej przygotowała...
W aglomeracji śląskiej pojawił się bezpłatny miesięcznik o nazwie "Ultramaryna". Jest nie tylko informatorem o imprezach odbywających się w siedmiu...
Na polski rynek po kilkunastu miesiącach nieobecności powraca marka preparatów na trądzik - Clearasil, którą wprowadza jej nowy właściciel -...
Euromedia - dom mediowy należący do holdingu Eurozet - po wnikliwej analizie kosztów zlikwidował swoje biura w Gdańsku, Krakowie, Lublinie...
Spółka VFP Communications, właściciel konkursu reklamy Kreatura, oraz Eskadra, firma zajmująca się organizacją konferencji, szkoleń i targów z dziedziny komunikacji...
Wydawnictwo G+J Polska, po rozpoczęciu współpracy z Alicją Resich-Modlińską, ma w swoim gronie menedżerskim kolejną znaną osobę. Jest nią Tomasz...
Największy we Francji reklamodawca, koncern telekomunikacyjny France Telecome, ogłosił nowy przetarg na lokalny budżet obejmujący działania BtoB. Do przetargu zaproszono...
Po trwającym sześć miesięcy przetargu na budżet reklamowy wiodącego niemieckiego browaru Bitburger szczęśliwym zwycięzcą okazała się agencja Ogilvy & Mather...
Francuski gigant spożywczy Danone podzielił globalny budżet reklamowy swoich ciastek pomiędzy agencje reklamowe Euro RSCG Worldwide oraz Young & Rubicam....
Dom mediowy Zenith Media wygrał przetarg na zakup mediów amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych General Mills. Wartość wygranego budżetu szacowana jest...