poniedziałek, 14 maja 2001
Antalis Poland (dawny Nitech) ma własne pismo - kwartalnik "Text & Cover" przedstawiający możliwości korzystania z papieru. Pierwszy, promocyjny numer...
Agencja reklamowa Corporate Profiles DDB zajęła się adaptacją na polski rynek kreacji kampanii reklamowej samochodu Nissan Almera Sedan. Kinga Ossowska,...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpatrzy na dzisiejszym (15.05 br.) posiedzeniu zasadność i zgodność z koncesją zastąpienia 24-godzinną relacją na...
Interia.pl zamierza rozszerzyć swój wizerunek oraz promować serwisy informacyjne. 14 maja pod hasłem "Najlepszy w szczególe - najciekawszy w ogóle"...
Dorota Goliszewska nie prowadzi już projektu "Capitalu", nowego magazynu ekonomicznego Gruner+Jahr Polska. Nie oznacza to jednak, że przerwano prace nad...
Spośród 71 zgłoszonych prac na piąty konkurs marketingu bezpośredniego - "Złota Strzała 2001", organizowany przez miesięcznik "Media i Marketing Polska",...
Po raz pierwszy w historii zgłoszenia do konkursu Euro Effie będą dystrybuowane za pomocą Internetu na stronie www.gwa.de. Ostatnim dniem...
International Advertising Association (IAA) prawdopodobnie wybierze Wallyego O'Briena na stanowisko dyrektora generalnego stowarzyszenia. O'Brien zastąpi Normana Vale'a, który odchodzi na...
Koncern telekomunikacyjny France Telecom zdecydował, że obsługą jego budżetu BtoB zajmie się agencja reklamowa DDB & Co. z Paryża. Do...
Pomimo wcześniejszych obietnic Silvio Berlusconi stwierdził, że nie podjął jeszcze decyzji o sprzedaży swojego większościowego udziału w sieci telewizyjnej Mediaset...