środa, 16 maja 2001
Łódzkie radio TKM FM, należące do spółki TKM FM, , rozpoczęło lokalną kampanię reklamową. Głównym jej założeniem jest umocnienie pozycji...
Chemiskór SA doczekał się prawnej zmiany na 4Media SA. Oczekiwania spółki, by sąd zarejestrował nową nazwę, trwały cztery miesiące. Zmiana...
Piotr Motyka został dyrektorem ds. strategii i rozwoju w agencji Event Public Relations. Wcześniej pracował w agencji marketingu sportowego Go...
"Machina" wprowadziła zmiany w swoim serwisie internetowym machina.onet.pl. Serwis ma nowy, bardziej przejrzysty, atrakcyjny dla oka layout. Zmieniła się prezentacja...
Nestle Polska rozpoczęła kampanię reklamową swojego nowego produktu Nescafe Espresso. Jego sprzedaż wspierana jest intensywną kampanią reklamową w telewizji, która...
Druga edycja programu reality show "Big Brother" pojawi się najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji telewizyjnej TVN. Rozważane są dwa warianty...
RMF FM za pośrednictwem Brokera FM zadeklarowało reklamodawcom gwarantowane koszty dotarcia do danej grupy docelowej. Jak twierdzi konkurencja, może to...
Grecka ambasada w Turcji, starając się odbudowywać nadwerężone stosunki dobrosąsiedzkie, zaczęła wydawać w Ankarze tureckojęzyczną gazetę "Yunanistan", co znaczy Grecja....
Trwają ostatnie prace nad zakończeniem instalacji największego nośnika reklamy zewnętrznej w Kanadzie. Gigantyczny billboard powstał na trzech ścianach byłego browaru...
Szwedzki koncern medialny Modern Times Group (MTG) odczuwa coraz silniejsze naciski ze strony rosyjskich władz, których celem jest redukcja udziałów...
Francuski gigant internetowy, spółka Wanadoo, wprowadził na rynek całostronicowe reklamy flashowe, które pokazują się w czasie ładowania wybranych stron portalu....