wtorek, 22 maja 2001
Poznańska firma General Image Consulting planuje wprowadzenie na rynek reklamy zewnętrznej nowego nośnika tego medium zwanego landscape boardem. Nowy nośnik...
Celem kampanii reklamowej prowadzonej przez agencję On Board Advertising dla firmy Legrand Fael (producent urządzeń elektrotechnicznych) jest wprowadzenie na polski...
Wydawnictwo H. Bauer nabyło 100 proc. udziałów w firmie Media-Press Sp. z o.o., wydawcy miesięcznika motoryzacyjnego "Auto Dziś i Jutro"...
Z drugiej edycji badania czytelnictwa prasy wśród kadry menedżerskiej o nazwie PRO wynika, że najchętniej czytanym dziennikiem jest "Gazeta Wyborcza",...
Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i...
Partnerem sieci Burson-Marsteller (BM) w Polsce, po zamknięciu jej warszawskiego biura, została agencja Gravis Public Relations. Spółka powstała w marcu...
Dom mediowy The Media Edge wygrał przetarg na obsługę budżetu planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych obligacji skarbu...
Dwutygodnik "Blask" dla młodych kobiet wydawany przez Edipresse Polska zostaje zawieszony po ośmiu miesiącach od daty jego debiutu na rynku....
Jak już informowaliśmy wcześniej los branżowej platformy reklamowej MediaX (właściciel - Efarm) jest najprawdopodobniej przesądzony. Spółka, mimo wielomiesięcznych poszukiwań nie...
Vivendi Universal ujawnił swoje starania o zakup portalu muzycznego MP3.com. Przejęcie MP3.com jest krokiem w kierunku stworzenia wraz z Sony...
Francuski producent opon Michelin wejdzie na rynek z ulepszoną wersją swojego europejskiego portalu turystycznego, w którym prezentowane są jego reklamy,...
Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...
Producent opon Bridgestone/Firestone Inc. ogłosił zakończenie 100-letniej współpracy z Ford Motor Corp. Rok temu Ford wyraził zastrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa opon...