wtorek, 5 czerwca 2001
Firma Schulstad SPC nawiązała współpracę z agencją AHA, której powierzono opracowanie nowych opakowań do pieczywa do fast foodów. Współpracę z...
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather jest odpowiedzialna za kreację na potrzeby kampanii reklamowej nowego produktu Pizzy Hut - pizzy greckiej....
Paweł Klimczewski został głównym specjalistą do spraw analiz rynku w dziale rozwoju Orkli Press Polska (OPP), wydawcy 12 dzienników regionalnych....
4 czerwca ruszyła nowa kampania wizerunkowa Wirtualnej Polski. Obejmie ona outdoor w największych miastach w Polsce (ponad 600 nośników), prasę...
Kanał erotyczny Private Gold Wizji TV od 31 maja br. jest dostępny w wersji anglojęzycznej dla pełnoletnich abonentów i kosztuje...
Andrzej Muszyński, dyr. Polsat Media, i Piotr Tyborowicz, dyr. Biura Reklamy TVN, zapowiedzieli podczas wczorajszego (5.06 br.) spotkania Klubu Ekspertów...
Po odejściu po niemal 10 latach Jakuba Kamińskiego agencja Publicis ma nowego dyrektora kreatywnego. Jest nim Michał Nowosielski, związany z...
Kompania Piwowarska SA rozwiąże umowę z domem mediowym The Media Edge (TME) w zakresie planowania i zakupu mediów dla marek...
Kanadyjski minister zdrowia zamierza zmusić producentów papierosów do niezamieszczania opisów "light" czy "mild" na opakowaniach wyrobów tytoniowych, uznając, że wprowadzają...
Microsoft Corp. połączył promocję swojej nowej konsoli do gier wideo z działaniami promocyjnymi PepsiCo. Obydwie marki będą promowane przez podróżujący...
"Amazing Design" to tytuł pierwszego międzynarodowego spotu Samsunga, który jest częścią szacowanej na 400 mln dol. kampanii producenta. Obsługą globalnego...
Adidas-Salomon stał się oficjalnym sponsorem transmitowanych przez TV stację sportową ESPN pierwszych w Europie zawodów w sportach ekstremalnych (European X...
Nestle zdecydowało się na przesunięcie swojej francuskiej marki wędliniarskiej Herta z niezależnej agencji paryskiej Jean & Montmarin do sieciowej Ogilvy...