wtorek, 26 czerwca 2001
W Dziennym Serwisie MiMP z dnia 22 czerwca br. błędnie podaliśmy, że agencja Ciszewski PR rozpoczęła współpracę z firmą Beiersdorf...
Miesięcznik "Le Courrier de Varsovie", jedyny ukazujący się w Polsce francuskojęzyczny tytuł prasowy, ma nowe kierownictwo. Dyrektorem wydawniczym został Michał...
"Dziennik Bałtycki" i "Wieczór Wybrzeża", dzienniki z Pomorza Gdańskiego należące do Polskapresse, mają wspólne wydanie niedzielne. Ukazuje się w nakładzie...
W połowie lipca br. rozpocznie się szeroko zakrojona kampania reklamowa piwa Karmi, należącego do portfolio Browaru Okocim SA. Jej budżet...
Piotr Batogowski, dyr. generalny agencji Hager, potwierdził informację, że Damir Brajdić, do niedawna dyr. kreatywny i współwłaściciel zamykanej właśnie agencji...
Międzynarodowa firma badawcza Ipsos kupiła większościowy pakiet udziałów w firmie Demoskop. W wyniku umowy Ipsos obejmie 59,5 proc. udziałów w...
NFEK, federacja zrzeszająca producentów i sprzedawców owoców morza w Norwegii, wyda w ciągu najbliższych trzech lat około 120 mln dol....
Silvio Berlusconi, nowy premier rządu włoskiego, ujawnił plan, którego celem jest uniknięcie konfliktu interesów, wynikającego z jednoczesnego pełnienia funkcji szefa...
The American Jewish Committe (AJC) z siedzibą w Nowym Jorku wezwało do przerwania kampanii reklamowej McDonald's Corp. toczącej się w...
Koncern fmcg Unilever utrzymał wysokość wydatków na reklamę i promocję na poziomie 14,9 proc. wpływów ze sprzedaży w drugim kwartale...