środa, 4 lipca 2001
Agencja reklamowa MOST z Łodzi przygotowała kampanię reklamową dla Opoczno SA, producenta ceramiki budowlanej. Jest to kampania produktowo-wizerunkowa, która toczy...
W firmie Lothar Bohm powstał nowy projekt opakowania przygotowany dla jednego z liderów w portfolio Maspexu - Puchatka (kakao dla...
Agencja interaktywna NetMarkets stworzyła nowy wizerunek witryny Otwartego Funduszu Emerytalnego "Bankowy". Zmianie ulega szata graficzna oraz zawartość witryny. Serwis debiutuje...
Agencja reklamowa Bates Poland jest odpowiedzialna za strategię i kreację prasowej kampanii reklamowej dla LG Petro Banku, wprowadzającej na rynek...
Polska Telefonia Cyfrowa, właściciel sieci telefonii komórkowej Era, rozpoczęła akcję promocyjną usługi Era Biznes. Jej adresatem są klienci instytucjonalni. Głównym...
Dwa tytuły muzyczne wydawane przez Wolne Słowo: "Tylko Rock" i "Techno Party", rozpoczęły realizację kampanii reklamowej połączonej z konkursem pod...
Bosman Browar Szczecin, należący do niemieckiej grupy Bitburger, rozpoczął ogólnopolską promocję konsumencką piwa Bosman. Za jej przygotowanie i realizację odpowiedzialna...
FastBridge - firma kompleksowo obsługująca klientów w zakresie mediów interaktywnych i będąca zarazem sieciowym działem domu mediowego Initiative Media -...
Francuskie Ministerstwo Środowiska rozpocznie ogólnokrajową kampanię edukacyjną, której celem jest sprowokowanie mieszkańców Francji do proekologicznych zachowań. Autorem kampanii jest paryska...
Koncern Coca-Cola i katalog wysyłkowy Quelle założyły 20 kafejek internetowych w Quelle Technik Centers o nazwie surfing@Coke zones, skierowanych do...
Coca-Cola zdecydowała, że powrót marki Dr. Pepper na rynek rosyjski będzie wsparty kampanią rekalmową przygotowaną przez agencję D'Arcy. Dr. Pepper...
KNP Mobile, do której od roku należy marka telefonów komórkowych E-Plus, zdecydowała się na przesunięcie budżetu reklamowego tego brandu z...