poniedziałek, 16 lipca 2001
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w Warszawie ma nowy znak firmowy. Projekt nowej identyfikacji wizualnej MPO przygotowało Studio DN. Głównym celem prac...
Beiersdorf-Lechia rozpoczął letnią akcję promocyjną dla handlowców i konsumentów. Promocją, której celem jest wzrost sprzedaży, objęto większość linii kosmetyków Nivea....
Hubert Zawadzki objął stanowisko account directora w firmie public relations Best Communications Group (BCG). Będzie odpowiedzialny za kluczowych klientów agencji...
Integrated Media Industries (IMI) Group otworzyło własną witrynę internetową pod adresem www.media-industries.com. Projekt ten przygotowała agencja SFeRa z Łodzi, a...
Internetia Telekom Sp. z o.o., należącą do Netii Holdings SA, ogłosiła wyniki internetowej kampanii reklamowej oferowanej przez siebie usługi call...
Rząd francuski wydał raport na temat wizerunku kobiet przedstawianych w reklamach. Sugeruje w nim, iż przemysł reklamowy powinien ograniczyć w...
Koncern Coca-Cola emituje we włoskiej telewizji najnowsze reklamy swojego flagowego produktu, napoju Coca-Cola, w którym występują rozebrani, młodzi ludzie, baraszkujący...
Francuski koncern motoryzacyjny PSA, producent samochodów Peugeot i Citroen, prawdopodobnie zarządzi przegląd domów mediowych obsługujących jego budżety mediowe w Wielkiej...
Interpublic Group of Cos. powołuje do życia nową firmę medialną o nazwie Magna Global. Będzie ona samodzielną, zarządzającą budżetami o...