środa, 18 lipca 2001
Przedstawiciele wydawnictwa G+J Polska wyjaśnili, że nakład tygodnika "Gala" wyniesie 400 tys. egz., a nie jak nam omyłkowo podano do...
Browar Warka, należący do Grupy Żywiec SA, rozpoczął ogólnopolską kampanię swojego flagowego brandu - piwa Warka Strong. Od strony strategii...
Agencja GCI Warszawa, oddział PR Grey Warszawa, rozpoczęła współpracę z nowym klientem - firmą Paroc Polska. Paroc Polska jest największym...
Rupert Slade, zastępca dyr. generalnego Initiative Media (IM), oznajmił, iż IM zakończył współpracę z Lord Media SA, brokerem reklam outdoorowych....
Kraft Foods, globalny marketer produktów żywnościowych należący do grupy Philip Morris Companies Inc., podjął decyzję dotyczącą konsolidacji budżetu mediowego w...
McCann-Erickson zwolnil 25 ze 100 osób zatrudnionych w moskiewskim oddziale agencji. W gronie tym znaleźli się także ekspaci [w tym...
Procter & Gamble wprowadza na rynek francuski jednorazowe opakowania płynnej wersji proszku do prania Ariel Liguitabs. Kampanię przygotowała Saatchi &...
Włoski gigant w kategorii produktów na bazie mleka Parmalat powierzył obsługę reklamową segmentu produktów świeżych na rynkach zagranicznych agencji Publicis-Italia....