czwartek, 19 lipca 2001
Rupert Slade, którego wypowiedź przytoczyliśmy we wczorajszym serwisie dziennym w związku z rozstaniem z Lord Media, twierdzi, że w rzeczywistości...
23 lipca rozpocznie się trzecia kampania wizerunkowa Polskiej Telefonii Cyfrowej Era (pierwsza miała miejsce w październiku 2000, druga na początku...
Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....
Netia Holdings SA rozpocznie ogólnopolską kampanię reklamową prefiksu 10 55 1 sierpnia br. Strategię i kreację kampanii opracowała krakowska agencja...
Coty Polska wprowadziła do swojego portfolio dwie nowe wariacje zapachowe z serii Route 66: Cool Shadow i Mystic Road. Są...
Francusko-beligijskie konsorcjum naftowe Total FinaElf przekazało swój ogólnoeuropejski, skonsolidowany budżet reklamowy w wysokości 40 mln dol. agencji CLM/BBDO, należącej do...
Prawdopodobnie we wrześniu szwajcarski marketer Nestle przejmie od niemieckiego koncernu Sudzucker, właściciela Scholler Holding, biznes lodów na terenie Europy. Przejęcie...
do informacji pt. "Ważą się losy sprzedaży Red Bulla w Szwecji", zamieszczonej wczoraj w sekcji międzynarodowej DS "MiMP" na podstawie...
Płatna stacja telewizyjna Canal Plus przekazała swój francuski budżet o wartości 70 mln dol. agencji BETC Euro RSCG, należącej do...
Ford Motor Co. zdecydował się na usługi agencji interaktywnej BlueberryFrog w zakresie wprowadzenia na rynek europejski nowego modelu Forda. Wybór...