poniedziałek, 23 lipca 2001
Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion rozbudowuje swoje struktury marketingowo-sprzedażowe. Utworzonych zostało sześć nowych stanowisk pracy. Funkcję new business projects directora odpowiedzialnego...
Koncern Coca-Cola jako oficjalny sponsor Drużynowego Pucharu Świata na Żużlu wypuścił na polski rynek specjalną serię puszek z napojami dla...
Z nieoficjalnych informacji wynika, że Jacek Stalewski, ostatnio client service director w agencji reklamowej Lowe Lintas GGK (związany z firmą...
We wrześniu br. na polskim rynku ukaże się polska edycja amerykańskiego tygodnika "Newsweek". Nakład tego tytułu o profilu społeczno-politycznym wyniesie...
Dom mediowy Zenith Media wygrał wart 80 mln dol. budżet na zakup mediów dla koncernu farmaceutycznego Schering-Plough Corp. dotyczący kampanii...
Rosyjska agencja reklamowa Ark Thompson należąca w części do J. Walter Thompson Co. oddzieliła się od domu mediowego MindShare. Powodem...
Fiński rzecznik praw konsumenta zamierza pozwać do Sądu Marketingowego koncern McDonald's, zarzucając mu niewłaściwy, jego zdaniem, sposób reklamowania zestawów Happy...
Koncern Gillette Co. przekazał globalny budżet reklamowy marek Oral-B i Braun o wartości 80 mln dol. z agencji reklamowej Lowe...