poniedziałek, 6 sierpnia 2001
Dom mediowy MediaVest, należący do agencji D'Arcy, uruchomił korporacyjny serwis internetowy "People & Creative Thinking" pod adresem www.mediavest.pl. Serwis został...
Za pośrednictwem telewizyjnej platformy cyfrowej Cyfra Plus oraz sieci stacji kablowych kanał Minimax rozpocznie nadawanie nowego programu młodzieżowego o nazwie...
Związek Firm Public Relations (ZFPR) przyjął wczoraj w swoje szeregi kolejne pięć firm, które działają w branży public relations. Nowymi...
Agencja reklamowa Schulz z Krakowa przeprowadziła kampanię promującą produkty z własnej linii hipermarketu Tesco Đ Tesco Korzystny Zakup (linia TKZ)....
Redakcja miesięcznika "Internet Standard" poświęconego tematyce "nowej gospodarki" pracuje nad wydaniem ostatniego numeru pisma. Jego wydawca, międzynarodowy koncern wydawniczy International...
Interpublic Group of Cos. przejęła nowojorską agencję DeVries Public Relations. Do głównych klientów agencji należą Procter & Gamble Co., GlaxoSmithKline...
Włoski specjalista w zakresie komunikacji interaktywnej firma Inferentia DNM przejęła większościowy udział w agencji interaktywnej Grey Interactive France i jej...
Francuskie wydawnictwo Entreprendre Groupe wprowadza na rynek nowy miesięcznik "Celebrite Star". 48-stronicowy magazyn pojawi się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy....
Koncern Procter & Gamble za pośrednictwem firmy Procter & Gamble Prestige Beaute wprowadzi na rynek europejski nowy zapach perfum o...