wtorek, 7 sierpnia 2001
Agencja G2 należąca do agencji Grey Worldwide wraz z firmą reklamy zewnętrzną Cityboard Media zainicjowały i przygotowały kampanięĘspołeczną skierowaną do...
Nowa, gigantyczna reklama Coca-Coli nawiązująca do kampanii reklamowej toczącej się pod hasłem "Chce się żyć" zawisła w centrum Warszawy na...
Przedstawiciele konsorcjum Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej poinformowali o zakończeniu badań natężenia ruchu (I etap badań) w pięciu największych miastach Polski...
Avon Cosmetics Polska rozpocznie we wrześniu br. kampanię wizerunkową. Kampania dotyczy Dni Otwartych organizowanych przez Avon Cosmetics Polska w 300...
Barbara Stanisławczyk została nową redaktor naczelną miesięcznika "Pani" wydawanego przez Polski Dom Wydawniczy (PDW). Zastąpiła Annę Magdziarz. Zmieniła się także...
Do połowy września br. premier Włoch Silvio Berlusconi zobowiązał się rozwiązać konflikt interesów wynikający z posiadania przez niego imperium mediowego...
Nivea we Francji zintensyfikowała tego lata swoje działania promocyjne i zdecydowała się na reklamę umieszczoną na wagonach szybkiej kolei TGV....
Koncern NestlŽ przekazał niemiecki budżet reklamowy swojej nowej marki świeżego mleka Baerenmarke agencji Publicis. Wysokość budżetu szacowana jest na 5...
Francuska sieć telewizyjna TF1 wprowadzi do swojej ramówki lokalną wersję znanego reality show "Survivor" pt. "Adventuriers de Koh Lanta". Decyzja...
Koncern Tricon Global Restaurants przekazał budżet reklamowy marki Pizza Hut wart 150 mln dol., przeznaczony na planowanie mediów, należącemu do...