poniedziałek, 10 września 2001
Agencja interaktywna Empathy Internet podpisała na początku września br. umowę z firmą Brabork na realizację serwisu korporacyjnego. Dotychczasowa witryna korporacyjna...
Firma public relations Estimage PR i Jobpilot Polska podpisały na czas nieokreślony umowę dotyczącą kompleksowej obsługi PR. W przetargu brały...
Agencja public relations Profile rozpoczęła prace nad budową wizerunku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych (GPW). Zadanie jest podzielone na dwa etapy....
Wydawnictwo H. Bauer zawiesiło prace nad jednym ze swoich projektów. Chodzi o pismo o profilu społeczno-politycznym, którego powstawaniem kierował Piotr...
Media Tak, dom sprzedaży mediów regionalnych, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii reklamowych w lokalnej prasie, sprzedał dział zajmujący...
Linda Srere, prezes i chief client officer należącej do grupy WPP agencji reklamowej Young & Rubicam Advertising, zrezygnowała z pełnionych...
Parlament Europejski obradujący w Strasburgu nie zdołał podjąć decyzji dotyczącej delegalizacji tzw. spammingu. Po pierwszym czytaniu propozycja ustawy została przesłana...
Niemiecki gigant mediowy Kirch Media, który jest właścicielem praw radiowych i telewizyjnych do transmisji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w...
Włoski rząd, na czele którego stoi mediowy potentat Silvio Berlusconi, podjął decyzję dotyczącą obsługi rządowego budżetu reklamowego. Na mocy przyjętego...