poniedziałek, 24 września 2001
Cezex, jeden z najważniejszych dystrybutorów papieru, usystematyzował swoją ofertę. Wydał w początkowym, 5-tys. nakładzie nowy cennik ok. 4,5 tys. produktów...
Polskie Wydawnictwo Fachowe (PWF) wprowadza nowy magazyn "CYbiz". Ma być praktycznym przewodnikiem po nowych technologiach dla kadry menedżerskiej średniego i...
W Internecie pojawiła się witryna magazynu motoryzacyjnego "Auto Sukces" wydawanego przez Axel Springer Polska. Została stworzona wewnętrznie przez dział internetowy...
W niedzielę 23 września br. "Wieczór wyborczy" w TVP1 oglądało 4,6 mln osób. Prawie o połowę mniej - 2,8 mln...
Intensywna kampania reklamowa w kilkunastu magazynach wesprze wprowadzenie na antenę Radia Zet nowej zabawy dla słuchaczy zatytułowanej "Hanka Bielicka śladami...
Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. "Reklamowany...
Gruner & Jahr (część koncernu Bertelsmanna) zamierza wprowadzić na Węgrzech "National Geographic" latem przyszłego roku. Ten niemiecki wydawca zawiązuje spółkę...
Sieć hoteli Inter-Continental poszukuje agencji do przeprowadzenia globalnej kampanii image'owej. Wysokości budżetu nie ujawniono. Koncern nie prowadził tego typu działań...
Włoski producent sprzętu AGD - Merloni przeprowadzi ogólnoeuropejską kampanię najnowocześniejszej linii pieców kuchennych marki Ariston. Kreację przygotowała Leo Burnett -...
Ford Motor Co., najbardziej popularna amerykańska marka samochodowa w Europie, w odpowiedzi na atak terrorystów w USA wstrzymał korporacyjne działania...
Koncern reklamowy Havas Advertising wycofał swoją ofertę przejęcia akcji w giełdowej Tempus Group, właścicielu m.in. domu mediowego CIA Media. W...
PepsiCo i Quaker Oats Com ogłosiły 21 września, że przekażą budżet ponad 350 mln dol. Omnicom Group. Do tej pory...