środa, 26 września 2001
Bezpłatny warszawski dziennik "Metropol" w sierpniu br. zdobył 10,9 proc. udziału w rynku reklamowym, zajmując drugie po "Gazecie Wyborczej" (70,6...
Drukarnia Donnelley Polish American Printing Company Sp. z o.o., nazywana potocznie w skrócie Donnelley, zmieniła nazwę na R.R. Donnelley Europe...
23 września 2001 r Videowall Polska SA uruchomiła piąty z kolei wielkoformatowy ekran Alfresco, tym razem w Łodzi. Ekran o...
Od 1 października br. Radio RMF FM rozpoczyna zabawę antenową dla słuchaczy "Czułe słówka". Program nie będzie wspierany zewnętrzną kampanią...
W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....
Firma Info Media Socha wprowadza na polski rynek nowy nośnik reklamowy zwany informatorem obrotowym. Pierwszy informator stanął w warszawskim supermarkecie...
Agencja reklamowa B&J z Wrocławia wygrała przetarg na obsługę reklamową JVC Polska. B&J zakupi również media do najbliższej kampanii. Planowaniem...
Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...
Niemiecki koncern Henkel zdecydował się na sprzedaż swojej chemicznej dywizji Cognis amerykańskim domom inwestycyjnym Schroders Ventures i Goledman Sachs Capital...
Najwyższe nagrody w tegoroczym konkursie skuteczności reklamy Euro Effie zdobyły TBWA Worldwide z Hamburga za pracę Nivea Sun Spray, Mccann-Erickson...
Po dwumiesięcznej walce o przejęcie Tempus Group, właściciela domu mediowego CIA, akcje zakupi WPP Group. 21 września Havas Advertising oficjalnie...