poniedziałek, 1 października 2001
Od początku października dziecięcy kanał Cartoon Network jest nadawany o godzinę dłużej, czyli od 6 do 21. Decyzję o zmianie...
Unilever kreuje nową kategorię produktów, wprowadzając pod marką Domestos jednorazowe mokre ściereczki czyszczące. Produkt, obecny na rynkach europejskich od co...
Nową stronę internetową Opery Narodowej w Warszawie zaprojektowała i wykonała nieodpłatnie agencja reklamowa Lost Boys. Strona zostanie uruchomiona 7 października...
Agencja reklamowa OgilvyOne jest odpowiedzialna za kampanię reklamową serii telewizorów Tau firmy Panasonic. Obecna kampania jest kolejnym etapem działań reklamowych...
1 października br. rozpoczęła się kampania reklamowa Radia Kolor 103 fm pod hasłem: "Radio Kolor 103 fm. Twój wybór...". Założeniem...
Machina Press prowadzi zaawansowane rozmowy w sprawie sprzedaży swego flagowego tytułu, czyli miesięcznika "Machina". Na sprzedaż wystawiony jest też drugi...
Polacy zgłosili najwięcej po Słoweńcach prac na rozpoczęty właśnie ósmy festiwal reklamy Golden Drum w Portorożu. Najwięcej, bo 58 prac...
Dywizja Campbell Soup, Erasco, przekazała niemiecką część budżetu mediowego szacowaną na 15 mln dol. domowi mediowemu MediaCom należącemu do grupy...
Po tygodniach oczekiwań włoski rząd ogłosił plan, który miałby kontrolować mediowego giganta Silvia Berlusconiego pełniącego obowiązki premiera Włoch. Przedstawiona propozycja...
Francuski koncern paliwowy TotaFinaElf rozpoczął konsolidację budżetów usług marketingowych i planowania mediów. Decyzja o konsolidacji portfolio i rozpoczęciu przetargów jest...
Quebecor World, firma o zasięgu globalnym świadcząca usługi drukarskie, zdecydowała o zakupie drukarni wydawnictwa Hachette Filipacchi Medias we Francji i...
Coca-Cola rozpoczęła przetasowania wśród agencji obsługujących jej sztandarowe brandy w USA. Wieden & Kennedy stracił już budżet Diet Coke, a...