wtorek, 9 października 2001
Lubelska firma eLeader wygrała konkurs dla producentów oprogramowania organizowany przez Microsoft i Compaq. Aplikacja firmy zdobyła I nagrodę w dziedzinie...
LPP SA, spółka zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, prowadzi kampanię reklamową marki Reserved. Jest to odzież codzienna, a oferta...
H. Bauer, wydawca takich tytułów jak "Bravo", "Twist" czy "Tele Tydzień", uruchomi pod koniec października br. młodzieżowy serwis internetowy bravo.pl....
Zadebiutował miesięcznik "Sport Business Review" wydawnictwa Business Image. Tytuł ma nakład 25 tys. egzemplarzy. Jest poświęcony zagadnieniom finansowania wyczynowego sportu...
Dwa projekty BTL - jeden autorstwa agencji OgilvyOne dla Michelin Polska, drugi Polkomtel SA - Miasto Plusa, znalazły się w...
Na początku października ruszyła nowa kampania telewizyjna proszku do prania OMO (Unilever). Potrwa ona do końca br., a obejmuje telewizję...
Trzy giganty - Nestle, France Telecom oraz Warner Bross - zjednoczyły siły we wspólnej promocji. Kampania reklamowa, której autorem jest...
Po wejściu na rynki Francji, Portugalii i Grecji z płatkami do zmywania twarzy Dove Unilever wprowadzi swój nowy produkt również...
Lokalny rosyjski oddział należącego do Volkswagena brandu Audi podał, że trwa przetarg na kreację. Rzeczniczka Audi powiedziała, że zwycięska agencja...
W przyszłym tygodniu koncern Coca-Cola rozpocznie wspólną akcję promocyjną związaną z filmem "Harry Potter i kamień filozoficzny". Kontrakt wart jest...
Clear Channel Worldwide przejął koncern mediowy Ackerley Group z Seattle za 800 mln dol. w akcjach. W skład tej kwoty...
Dom mediowy OMD należący do grupy Omnicom zdobył budżet mediowy koncernu PSA Peugeot-Citroen w wysokości 450 mln dol. w Niemczech,...