wtorek, 16 października 2001
Fashion TV podjęła wysiłek marketingowy, w którym wykorzystując siłę swojej marki i jednocześnie próbując ją dalej wzmacniać, zamierza otworzyć i...
Od października 2001 r. edukacyjne programy na kanale dziecięcym Minimax są poprzedzone reklamówkami organizacji UNICEF (United Nations Children's Fund). Spot...
Firmy reklamy zewnętrznej Ströer Polska i Plakat Technic zdecydowały się na połączenie swoich biur sprzedaży i utworzenie firmy brokerskiej Ströer...
TNS OBOP, SMG/KRC Poland, konsorcjum trzech instytutów badawczych: GfK Polonia, PBS Sopot oraz Pentor, i Ipsos-Demoskop znalazły się na shortliście...
Decyzję o niewpuszczeniu pracowników i dziennikarzy warszawskiego Radia Plus do siedziby rozgłośni podjął zarząd Spółki Producenckiej Plus, której prezesem od...
Miesięcznik "Claudia" wydawnictwa G+J Polska zmienił szatę poligraficzną. Ma klejony grzbiet. Zwiększył format. Podniósł jakość papieru. Druk "Claudii" został przeniesiony...
Wczoraj została ogłoszona lista prac nominowanych do nagrody EFFIE 2001. Ze zgłoszonych 46 prac jury wyselekcjonowało 16, które w tegorocznej...
Wonerbra ponownie atakuje rynki europejskie kampanią swojego najpopularniejszego biustonosza Variable Cleavage. Autorem reklam, w których występuje top-modelka Adriana Karambeu, jest...
Pomimo trudnej sytuacji na rynku reklamowym w Szwecji jeden z lokalnych wydawców Veritas Communications wszedł na rynek z nowym miesięcznikiem...
DaimlerChrysler rozpoczął w Stutgarcie globalną kampanię przygotowaną przez londyński oddział agencji Springer & Jacoby. "Just call us Daimler-Chrysler" - głosi...
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego w USA (The Direct Marketing Association) przygotowało wskazówki dla swoich członków, które rozstrzygają dylematy związane z przesyłkami...