środa, 17 października 2001
Operator sieci nośników reklamowych, zlokalizowanych na terenie polskich portów lotniczych, firma JCDecaux Airport Polska (dawniej AP Systemes Polska) rozpocznie sprzedaż...
Terravita rozpoczęła kampanię reklamową czekolad deserowych. Grupę docelową produktu stanowią osoby w wieku 20-39 lat. 'Kampania informuje o istnieniu kategorii,...
Zapowiedziane na wczoraj spotkanie prezesa zarządu Spółki Producenckiej Plus z dziennikarzami i pracownikami Radia Plus, którym w poniedziałek wręczono decyzje...
Polski Dom Wydawniczy (PDW) systematycznie zmienia swoje tytuły. Po niedawnym przeobrażeniu 'Pan' przyszedł czas na 'Urodę' oraz 'Kobietę i Życie'....
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather (O&M) 1 stycznia 2002 r. oficjalnie przejmie obsługę budżetów dwóch marek firmy Coca-Cola Poland Services...
Sieć restauracji T.G.I. Friday, należąca do sieci Carlson Restaurants Worldwide Inc., rozpoczęła przetarg na swój budżet reklamowy w USA. Wysokość...
Komisja Europejska wyraziła zgodę na przejęcie przez AOL Time Warner wiodącego wydawcy tytułów prasowych w Wielkiej Brytanii firmę IPC. Zdaniem...
Coca-Cola wprowadziła na rynki europejskie sportowy napój Powerade, którego pilotażowa sprzedaż prowadzona była od połowy roku w Polsce i na...
Internetowy gigant America Online wraz z koncernem FMCG Procter & Gamble i holenderską grupą finansową ING prowadzą wspólne działania promocyjne....