środa, 24 października 2001
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zaadaptowała spoty telewizyjne na potrzeby kampanii reklamowej linii telewizorów Wega firmy Sony Poland. Potrwa ona...
Radio WAWa rozpoczęło 24 października br. dwutygodniową, ogólnopolską kampanię reklamową wydanej przez siebie płyty "Best of Dedektyw Inwektyw Vol.1". Kampania...
RSI internet, firma specjalizująca się w tworzeniu bazodanowych aplikacji internetowych, stworzyła Bazę Wiedzy o Produktach i Rozwiązaniach (BWPR) - narzędzie...
PKN Orlen rozpoczął kampanię reklamową benzyny Eurosuper 95. Kampanię przygotowała agencja Publicis, a wyboru mediów dokonał dom mediowy Optimedia. Akcja...
Od 2 listopada br. Michał Sosnowski obejmuje stanowisko dyrektora strategicznego agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex, należącej do grupy The Bridge....
Jolanta Zdanowska, dyrektor wydawniczy w nowo powstałej strukturze wydawniczej ZPR Express - Wydawnictwo Murator, a wcześniej dyrektor wydawniczy ZPR-ów, złożyła...
Nieoficjalnie wiadomo, że szukająca od dłuższego czasu inwestora stacja telewizyjna RTL7 zostanie przejęta przez TV Puls. Magda Kłaczyńska, PR manager...
Włoska niezależna agencja Armando Testa przygotowała kampanię zimowych opon Pirelli. W reklamie telewizyjnej i prasowej wykorzystano slogan: "Zimowe opony Pirelli...
Francuski spożywca Monoprix, należący do giganta detalicznego Les Galeries Lafayette, rozpoczyna kampanię outdoorową, która wesprze debiut rynkowy grupy ekologicznych produktów...
Brann Worldwide, amerykańska agencja należąca do sieci Havas Advertising, prawdopodobnie zwolni co najmniej 90 osób, czyli 75 proc. swojego personelu....
PepsiCo. zdecydowało się urozmaicić swoją ofertę na rynku rosyjskim. Producent ma nadzieję, że po wprowadzeniu wiśniowego smaku Pesi zwiększy swoją...