środa, 2 stycznia 2002
Kanał telewizyjny Ale Kino! jest patronem medialnym dwóch amerykańskich filmów wchodzących na ekrany polskich kin w styczniu br.: "Człowiek, którego...
Siedem różnej wielkości agencji reklamowych (sieciowe, większe i małe) przygotowało kreację kalendarza Cezeksu na 2002 rok pod nazwą "Kolory Miłości"....
"Gazeta Wyborcza" wraz z Zarządem Miasta Warszawy i Galerią Centrum sfinansowała zawieszenie na warszawskiej Galerii Centrum megabillboardu przedstawiającego panoramę Warszawy....
Beata Bandomir została nowym szefem działu sprzedaży Agencji Wydawniczej Aga-Press, wydawcy dwutygodników dla młodzieży "Cogito" (główna grupa docelowa 15-19-latkowie) oraz...
Wydawnictwo Prószyński i S-ka odświeża wortal eDziecko.pl. Nowa wersja zadebiutuje w sieci 15 stycznia br., czyli w pierwszą rocznicę istnienia...
Trwa przetarg na obsługę budżetu reklamowego tygodnika "Przyjaciółka" (wydawnictwo Edipresse Polska). Ogłoszono go w celu odświeżenia kreacji spotu telewizyjnego pisma,...
W lutym br. Polsat rozpocznie emisję kolejnego programu reality show pt. "Bar". Program będzie produkowany na licencji szwedzkiej firmy Strix...
Grupa 25 pracowników stacji telewizyjnej RTL7, którą pod koniec roku kupiło ITI Group, została zwolniona z pracy. Zwolnienia objęły również...
Agencja reklamowa Lowe Lintas z Nowego Jorku pracuje nad nowym spotem, który odświeży wizerunek sedana i kombi Saab. Kampania powstaje...
Nestle USA zapłaciła 641 mln dol., odkupując od General Mills ich 50-procentowy udział w Ice Cream Partners USA. Ice Cream...
Koncern sportowy Adidas-Salomon przekazał swój budżet reklamowy należącej do Omnicom Group agencji TBWA/Chiat/Day. Wysokość budżetu szacowana jest na 100 mln...