wtorek, 8 stycznia 2002
Marek Wałkuski, który od czterech lat prowadził poranny program "Zapraszamy do Trójki" w Programie III PR, dzisiaj po raz ostatni...
Firma Claritas Polska, zajmująca się tzw. marketingiem precyzyjnym, w tym sporządzaniem i sprzedażą baz danych, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową dotyczącą...
"Olivia" wydawnictwa Axel Springer Polska jest drugim, obok "Cosmopolitan" (Hearst-Marquard Publishing) magazynem kobiecym ukazującym się w dwóch formatach. Oba tytuły...
Zdaniem Aleksandra Myszki, prezesa zarządu Telewizji Polsat, sprawa obecności programów telewizji publicznej na platformie cyfrowej Polsatu nie jest jeszcze sprawą...
"Puls Biznesu", dziennik gospodarczy wydawnictwa Bonnier Business Polska, ma nowego dyrektora reklamy. Został nim Marcin Donimirski. Zastąpił Tomasza Wincenciaka, który...
Firma telekomunikacyjna Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci telefonii komórkowej Era, organizuje przegląd agencji reklamowych, dotyczący strategicznej i kreatywnej obsługi...
Stacja telewizyjna BBC World podjęła decyzję o przełożeniu terminu debiutu nowego reality show zatytułowanego "Commando" z powodu konfliktu pomiędzy Indiami...
Chociaż sytuacja na rynku wydaje się nadal niepewna, to w raporcie Aegis Group stwierdzono, że "widoczne są tendencje stabilizacji wydatków...
Stacja telewizyjna Eurosport otworzyła w Madrycie dział sprzedaży, którym kierować będzie Ludovic Megret, dotychczasowy sales manager w paryskiej siedzibie Eurosportu....
Koncern alkoholowy Pernord Ricard USA przekazał swój skonsolidowany budżet mediowy domowi mediowemu Carat, należącemu do grupy Aegis. Wysokość budżetu szacowana...