czwartek, 17 stycznia 2002
Agencja Wydawnicza "Aga-Press" zdecydowała o podniesieniu do 100 tys. egzemplarzy nakładu dwutygodnika "Victor Gimnazjalista" dla młodzieży głównie 12-15-letniej. Dotychczasowy nakład...
Na początku stycznia br. pod nazwą San Markos - Republika Dobrej Marki powstała w Warszawie nowa agencja reklamowa. Jej prezesem...
Tłocznia płyt kompaktowych Takt podjęła współpracę z agencją reklamową Aha w zakresie opracowania strategii komunikacji marketingowej i zbudowania wizerunku firmy....
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca platformę finansową BRE Banku - Multiport. W grudniu ub.r. testowo rozwieszono reklamy Multiportu na wybranych...
Koncepcja zacieśnienia współpracy między dwiema firmami reklamy zewnętrznej Europlakat Polska (EP) i Grupą Outdoor (GO) jest efektem zmian własnościowych, jakie...
Na wczorajszym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) odrzuciła wniosek spółki Bis Media o wprowadzenie zmian do jej struktury...
Przedstawiciele nadawców lokalnych i Polskiego Radia SA spotkali się wczoraj z Włodzimierzem Czarzastym, członkiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, w...
Dom mediowy OMD Europe rozpocznie sieciową współpracę z firmą farmaceutyczną Pharmacia Consumer Healthcare, do której należą m.in. marki Nicorette i...
Znany na świecie producent i sprzedawca kosmetyków Sephora przekazał swój budżet reklamowy paryskiej agencji Le Singe założonej pod koniec 2001...
Sony Marketing Inc. wprowadzi na rynek japoński najnowszy model bezprzewodowego przenośnego odbiornika telewizyjnego. Telewizorek wyposażony jest w monitor o wysokiej...
Producenci wyrobów tytoniowych zaskarżyli ustawę antynikotynową w Kanadzie, twierdząc, że nałożone na reklamę i sponsoring ograniczenia są niezgodne z konstytucją....
Pernod Ricard USA zdecydował, że obsługą jego budżetu obejmującego działania promocyjne zajmie się należąca do Omnicom Group firma Alcone Marketing...